23 Haziran 2016 Perşembe

Merhaba arkadaşlar ! ^^ Ben stardollu uzun bir süredir oynuyorum başlıkta da yazdığım gibi şuan iki hesabım bulunuyor fakat baktığınız zaman levelleri çok düşük çünkü daha yeni açıldılar biraz daha level yükseltip dekor , tarz vb. şeyleri de ilerletip süperstarlığa yükselteceğim , bunun dışında ben bu bloğu aslında Stardoll'da kuracaktım ancak Süperstar olmadan resim paylaşamıyoruz bende şöyle kapsamlı güzel bir blog kurmak istedim ve kurdum
, şimdi diyceksiniz bu kadar uzun süredir oynuyorum dedin ama neden yeni açtın hesapları benim bir çok hesabım vardı ilerlettiğim ancak bilgisayarım bozulunca uzun bir süre giremedim ve sanırım giremediğimiz zamanlarda hesaplar kapatılıyor bu yüzden hiç birine ulaşamadım ...   



Çok çok uzun yazdım sanırım ama sitemizin işleyişi şöyle olacaktır , ben kıyafetleri almadan mağaza kısmından kombinler yapıyorum detaylı fotoğraflarını sizlerle paylaşacağım , ayrıca mağazasından adlarına , paralarına kadar (makyajda dahil) her detayı sizlerle paylaşacağım , bunun dışında çekilişlerle kazanan kişinin bebeğinde kombin yapabilirim ,  ilerleyen zamanlarda bir de süperstarlık çekilişi yapmak istiyorum , ayrıca gerçekten Stardoll'u seven ve ilgilenen çekilişten çıkan bir kişiyi de yedek yazar olarak almayı düşünüyorum ^^ son olarakta şunu söyliyim röportaj yapmaya çalışıcağım bir de , stardoll haberlerinide paylaşmak istiyorum , dilerseniz ilerleyen günlerde (örn; ''Sadece starcoins kombini olsun.'' ''50 sd - 200 starcoins kombini olsun '') gibi şeyler söyleyebilirsiniz .

O zaman ilk kombinimi hemen paylaşayım ; ^^





KIYAFETLER;

*It Girls ; Adını yazmama gerek yok mağazaya girince kolayca 
bulabilirsiniz. 21sd (Ceket)
*It Girls ; Adını yazmama gerek yok mağazaya girince kolayca 
bulabilirsiniz. 15sd (Mayo)
*It Girls ;  Adını yazmama gerek yok mağazaya girince kolayca 
bulabilirsiniz.  13sd (Kalem Etek)
*It Girls ;  Adını yazmama gerek yok mağazaya girince kolayca 
bulabilirsiniz. 11 sd ( Ayakkabı)
*It Girls ; Yine aynı şekilde  Adını yazmama gerek yok mağazaya girince kolayca 
bulabilirsiniz. 13 sd ( Çanta) 

AKSESUARLAR;

*Epiphany ; Flowers and Pearles Headband (taç) 22 sd
*Epiphany ; Timeless Necklace (kolye) 8sd 













                                                          

                                                                                    

MAKYAJ;

*Transform;Luscious Red Lipglos (ruj) 24 sd 
*Dot;Midnight Gray Mascara (maskara)  4sd
*Dot;Midnight Gray Shade Stick (Göz çevresi kalemi)  9sd
*Dot;Midnight Gray Eye Pencil (Göz içi kalemi) 4sd
*Dot; Midnight Gray Eyeliner (Aylaynır) 4sd

SAÇ;
*MS.TQ ; Fringe (Kahkül) 7sd
*MS.TQ ;Top Ponytail Brown 16sd

PİERCİNG;
*INK'D ; Septum Clicker Diamonds 

MASKE;
*Transform; Contour Mask Classic Medium Lower 14 sd





Umarım beğenmişsinizdir , hepinizi kocaman öpüyorum yeni kombinlerle görüşmek üzere :) 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder